| Mic Dax |
Posté le: 13 Nov 2003 18:41 Sujet du message: |
|
El é so na francès mod é mas facil pa mi. M'ti ta faze kel versao portugues (e ingles) ma é complicod, m'tem k'torna faze tod o sitio, e nha portugues né muita sabe (nha crioulo també, a bo sabe). Dam dois mes pa fazel dret.
Onde bo t'mora? |
|