|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 4 résultats trouvés |
| Auteur | Message |
|---|---|
Sujet: traduction |
|
| mezgo238 Réponses: 2 Vus: 6444 |
|
| que veut dire???
"nha amor beija me N'crebu tcheu!N'tadorau! nha mesteu! N'tamau,N'crebu tcheu" |
|
Sujet: traduction |
|
| mezgo238 Réponses: 7 Vus: 39255 |
|
| merci | |
Sujet: traduction |
|
| mezgo238 Réponses: 7 Vus: 39255 |
|
| on vient de me dire sur msn:
je t'aime: m'ta gosta tu me manque:m'tem falta d'bo |
|
Sujet: traduction |
|
| mezgo238 Réponses: 7 Vus: 39255 |
|
| Comment dit-on " Je t'aime" et " Tu me manque" en cap verdien svp | |