Aut: ktpn sec??o mindelo para ktpn fraktion belgica
Msg: obrigado, m'ta fca contente pa sab? b? gosta d'nha site (mi ? dode, n??). Nos senti sodade, b? ta falta li na mindel. A bo sab?, b? ta ba na agencia pa compra bilhete d'passagem e b? ta b? rapd rapd. M'encontra um tal gajo na pra?a estrela, el dz? el olha na linha d'b? mon, bo tem k'b? rapd, ? b? destino, b? ka t'pod? luta contra isso.
Grande abra?o, tenta guenta ess vida nada d'sabe la na Belgica. Ciao beleza!
PS: ainda ka tem agua na b? casa, b? t'imagina, fogo?! Candela ta zangod.
_________________
_________________
Mic.
www.durmiptizim.com ::
www.cesaria.info ::
www.capvert-rando.com