Mic Dax

Inscrit le: 26 Juin 2003 Messages: 4107 Localisation: Mindelo
|
Créé le: 16 Fév 2009 22:34 Sujet du message: |
|
|
Ca d?pend du cr?ole, sur les ?les au nord on dira:
M'creb tcheu pa tud nha vida
Bo ? nha raia d'sol na cabo verde
obrigad pa bzot raspost |
|